Broker obsługujący |
Naszym celem jest zapewnienie klientowi
bezpieczeństwa
.
Toggle navigation
O nas
Zarząd
Misja
Produkty
Asysta w szkodach
Odzyskiwanie frachtów
Wykonywanie oględzin, inspekcji
Weryfikacja, nadzór w szkodach
Zabezpieczanie i prowadzenie regresów szkód
Pośrednictwo w zgłaszaniu szkód
Partnerzy
TC Broker
Ochrona danych osobowych
Kontakt
Asysta w szkodach
Kontakt z zaangażowanymi stronami w zakresie szkód transportowych:
Ustalenie miejsca oględzin uszkodzonego ładunku,
Organizacja oględzin uszkodzonego ładunku (ewentualnie dalsze zagospodarowanie uszkodzonego ładunku),
Ustalenie roli podmiotów występujących w sprawie - nadawca / odbiorca / przewoźnik umowny / przewoźnik faktyczny (tj. podmiot uprawniony do składania reklamacji, fracht powrotny, konieczność sporządzenia protokołu szkody - pismo),
Wysyłka pisma do odbiorcy dot. niezgłoszenia szkody niejawnej, z informacją o braku zasadności składania roszczeń z tym związanych,
Weryfikacja otrzymanych roszczeń (podmiot uprawniony, dokumenty źródłowe uzasadniające rozmiar oraz wysokość szkody).
Kontakt z zaangażowanymi stronami w zakresie szkód komunikacyjnych:
Koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy:
klientem, a Zakładem Ubezpieczeń
klientem, a warsztatem
Koordynacja procesu przebiegu likwidacji szkody do czasu ostatecznej decyzji Zakładu Ubezpieczeń,
Przekazywanie informacji o szkodach właściwym podmiotom, m.in. firmom leasingowym, bankom,
W przypadku szkód zagranicznych pomoc przy obsłudze likwidacji, ustalanie reprezentanta Zakładu Ubezpieczeń w Polsce.